הרב אברהם דב בורודיאנסקי

זווית חינוכית בפרשה

הגישה הייחודית של גדולי ישראל ללימוד התורה והשפעתה על ההתפתחות האישית

זווית חינוכית בפרשה

חובתנו לייצר תחושות הצלחה וחיבור. דרישות מרובות מובילות להאשמה עצמית ומשברים מתמשכים

זווית חינוכית בפרשה

קריאה לאחדות, רגישות וחינוך לערכים בצל המלחמה ונפגעיה

זווית חינוכית בפרשה

מטאטא קדוש: תפקידו האמיתי של המחנך בעולם הישיבות

זווית חינוכית בפרשה

הרש"ר הירש בפרשתנו מלמד כי יש לנהוג כפי שאנו מצווים בתורה ובשולחן ערוך, ולא להוסיף חומרות לא רצויות המשבשות את הדרך הראויה

זווית חינוכית בפרשה

רש"ר הירש מלמד אותנו השבוע כי לא רק המילים חשובות, אלא גם הדרך שבה הן נאמרות

זווית חינוכית בפרשה

בעקבות ההשלכות ההיסטוריות של תלונות ורוגז בקרב עם ישראל, מימי המדבר ועד ימינו

זווית חינוכית בפרשה

הפירוד בין העדות הוא סממן של גלות. עלינו לראות בגיוון העדתי עושר תרבותי ורוחני במקום סיבה להתבדלות

זווית חינוכית בפרשה

התמודדות עם לחצים חברתיים והצורך לאפשר לכל נשמה למצוא את דרכה

זווית חינוכית בפרשה

כיצד המילים שלנו משקפות ומעצבות את עולמנו הפנימי והסובב אותנו

זווית חינוכית בפרשה

כיצד סיפורים על מסירות נפש, אמונה והתמודדות מעצבים את זהותנו, מחזקים את אמונתנו ומהווים גשר חי בין דורות של מסורת ישראל

זווית חינוכית בפרשה

כיצד תחושת הקורבנוּת הורסת חיים ומערכות יחסים, ומה ניתן לעשות כדי להיחלץ ממנה

זווית חינוכית בפרשה

מדברי הרש"ר הירש ועד שדה הקרב: הכוח המפתיע של הציצית בחיזוק רוח הלוחמים

זווית חינוכית בפרשה

על החשיבות של חיבור פנימי לקדושה ולבורא עולם, כבסיס ללימוד תורה ועשיית מצוות מתוך אהבה ורצון אמיתי

זווית חינוכית בפרשה

סיפורה של אמו של שמשון, אותו אנו קוראים בהפטרה, מלמד אותנו מהו חלומה של כל אמא

זווית חינוכית בפרשה

מה שנדרש זו אחדות, לא אחידות. ניתן לחלוק, ניתן להתווכח, אבל אסור לקטלג ולהוציא מחוץ לתחום את מי שלא הולך בצבע המכנסיים שלי

זווית חינוכית בפרשה

מה קורה לאברך שצריך לחשב זמן איחור כדי שלא ינכו מהמלגה שלו? איזה סוג ילדים הוא מגדל?
דילוג לתוכן