כותב:

בליל הניטל: אירוע לנשים

מזכרת מאירוע נשים עפולה

למאמרים נוספים של

שיתוף:

הצטרף אלינו

הצטרף לחלוקת העלון מידי שבת בבית הכנסת שלך

בליל הניטל לא התקיים לימוד בסניף העפולאי של 'אחוות תורה', כמנהג החסידים, ובמקום זאת נוצל הערב לטובת אירוע מרשים ביותר לנשים, בזמן שהלומדים נשארו בבית ושמרו על הילדים.

באירוע המיוחד השתתפה רבנית הקהילה, שנשאה דברים בחשיבות מסגרת הכולל והזכירה בשמו של הרב שטיינמן זצ"ל שהזכות הגדולה ביותר ובפרט בדורנו זהו זיכוי הרבים, וכל אחד שיש לו חלק באחוות תורה יש לו חלק רב בזיכוי הרבים שעל ידי שאחד בא ללמוד זה נותן חשק לאחרים.

במהלך הערב שהתקיים סביב שולחנות עמוסים כיד המלך, הושמעו ראיונות עם 3 נשות אברכים עובדים שתורתם אומנותם בשאר שעות היום, בהנחיית הרבנית רעיית ראש הכולל. כל אחת שיתפה בדבריה את הציבור בנקודות הקשות ובנקודות המאירות, על ההקרבה והתועלת. במהלך הפאנל נרשמו רגעים של גילוי לבבות, וכולן, פה אחד ולב אחד, התאחדו להתחזק ולתת לבעלים את האפשרות ללכת ללמוד מתוך הכרה עמוקה בחשיבות וכדאיות הדבר.

לקראת סיום האירוע התקיימה סדנת יצירה, בה יצרו עציץ פרחי סבון ריחניים, החל מהמסת הסבון ויציקתו לתוך שבלונות, זילוף צבעים נבחרים וטפטוף ריחות משכרים, עד שזה נהיה לתוצאה מדהימה של זר פרחים ריחני ומרשים. צורפה לזה הקדשה חמה אודות האווירה הטובה שהתורה יוצרת בבית וחלקן של הנשים בזה. נשות הלומדים חזרו לביתן מרוצות ומחוזקות.

concept of Valentine's Day love letter on white background top view.

למאמרים נוספים של

למאמרים אחרונים

שיתוף:

דילוג לתוכן