כותב:

הקומזיץ הגדול: הכנה מרוממת ומרגשת לימים הנוראים

למאמרים נוספים של

שיתוף:

הצטרף אלינו

הצטרף לחלוקת העלון מידי שבת בבית הכנסת שלך

כ-200 אנשים השתתפו בשבוע שעבר בערב חיזוק מיוחד שקיבל את הכותרת 'קומזיץ הכנה לימים הנוראים'. באירוע הזה, שנערך בהיכל התרבות בפסגת זאב ירושלים, הנשמה והלב שיחקו תפקיד משמעותי על הבמה.

השילוב ההרמוני בין קטעי החיזוק של המרצה הבינלאומי הרב איתיאל גולדויכט – שידע לדבר בגובה העיניים ולקח את הקהל למסע פנימי עמוק ומשמעותי, לקטעי השירה של אמן הרגש מאיר גפני – שפרט בקולו על מיתרי הלב, יצר ערב בלתי נשכח של הכנה ראויה לקראת הימים הנוראים.

כשישבנו על הפקת האירוע במשרדי אחוות תורה יצאנו מתוך נקודת הנחה שלעיתים לאדם העובד יש חלל בכל הקשור להכנה לימים הנוראים ולחלל הזה היה חשוב לנו לצקת תוכן איכותי וערכי, לצד ערב גיבוש באווירה הטובה המאפיינת את אירועי הגיבוש שלנו.

התגובות הרבות אכן חיזקו את הרגשתנו. התמהיל היה מוצלח. המינון היה מדויק. משתתפים רבים הגיעו גם מקהילות רחוקות כמו רכסים וחיפה וכולם סיכמו פה-אחד: היה שווה להגיע מרחוק.

בסיום הערב נהנו המשתתפים מכיבוד עשיר ומושקע מבית הירשלר'ס. מחלקת הפקת האירועים של אחוות תורה מסכמת מבחינתה אירוע נוסף מושקע ומוצלח לטובת חברי הקהילות וכבר עסוקה בהפקת אירוע הירחי כלה הראשון במלון רמדה שייערך בשבוע הבא (להרשמה לחצו כאן). ניפגש שם!

למאמרים נוספים של

למאמרים אחרונים

שיתוף:

דילוג לתוכן