כותב:

היערכות מיוחדת לקראת הוועידה הגדולה

המשתתפים בועידה

למאמרים נוספים של

שיתוף:

הצטרף אלינו

הצטרף לחלוקת העלון מידי שבת בבית הכנסת שלך

בסיום אירוע סיום הש"ס שנערך בהשתתפות גדולי תורה וראשי ישיבות, ראשי הכוללים קיבלו סקירה מיוחדת ע"י הנהלת "אחוות תורה" בדבר ההיערכות למעמד הגדול שייערך אי"ה בחודש סיוון הבעל"ט.

"מטרת הכינוס היא, כהמשך לאירועים שקיימנו בשנים קודמות, לגבש ולאחד את אלפי הלומדים של 'אחוות תורה', שירגישו שמסגרת הלימוד שלהם היא מעבר להתארגנות שכונתית או קהילתית כזו או אחרת, אלא מסגרת עניפה המקיפה את כל שדרות הציבור החרדי העובד לפרנסתו ומרגיש שייכות וחיבור עמוק להישאר במסגרת ובאווירה של בן תורה, וללמוד באותה צורה בה למדו בישיבה בעיון בקביעות יומיומית לעשות מלאכתם עראי ותורתם קבע.

"הניסיון שלנו מוכיח כי לראות ולהרגיש את אלפי הלומדים של 'אחוות תורה' נפגשים ומתגבשים, יוצר תמריץ אדיר ותחושת שייכות ותורם למחויבות של הלומדים בחיבור ללימוד היומי. מעבר לזה, כמובן שיש משמעות ציבורית גדולה מאוד לעובדה שאלפי לומדים מתכנסים ומתחזקים. זה נותן הכרה ציבורית ופרסום גדול, וממילא צירוף לומדים נוספים למסגרת".

ראשי הכוללים הונחו כיצד לשתף פעולה למען הצלחת האירוע, הן בהסברה והן בסיוע בצד הלוגיסטי, זאת כדי להביא להשתתפות מלאה של למעלה מ-2,300 הלומדים מכל רחבי הארץ.

עוד הוסבר על הצמיחה האדירה של הארגון בשנה האחרונה ועל המשאבים הנדרשים לצורך הרחבת הפעילות. בימים אלו, הנהלת 'אחוות תורה' התכנסה כדי לדון בסוגיית פיתוח וגיוס שותפים. "זה לא קל לארגון שלא היה רגיל לזה להתחיל לחשוב על כסף, אבל זה מחויב המציאות", אמרו בהנהלה, "יש צימאון גדול בציבור לעוד פעילות של 'אחוות תורה', ואנו לא יכולים להשיב את הפונים ריקם. אסור שדברים כאלו יפלו בגלל חוסר תקציב, יש כאלו שעבורם זוהי הצלה של ממש".

עוד חשפו מנהלי הארגון בפני ראשי הכוללים: "אנחנו לא נחים לרגע ובימים האחרונים שרטטנו תוכנית פעילות מיוחדת שתתמקד בחזון הייחודי של 'אחוות תורה' – להעניק מעטפת תורנית מלאה ללומדים. במסגרת זאת, נתחיל בקרוב לקיים פעילות עניפה של שיעורים מיוחדים ופעילויות גיבוש והווי חברתי מיוחדות בכל רחבי הארץ".

עוד קודם לכן, נערכה ישיבת היערכות מיוחדת במשרדי "אחוות תורה". באסיפה השתתפו מנהל הארגון, הרב משה בינדר, חברי ההנהלה הארצית והפרסומאי מוטי רובינשטיין, המלווה את הארגון ברמה האסטרטגית בשנים האחרונות.

תחילה הציגו המשתתפים סקירה על הפעילות השוטפת וכן העלו רשימת מטלות לביצוע ותוכניות לעתיד. בתורו, מוטי רובינשטיין, התווה בפני חברי ההנהלה את ציוני הדרך הנדרשים כדי למקסם את החשיפה של "אחוות תורה" ולהגיע לתודעה של עשרות אלפי בתים בקרב היהדות החרדית בכלל ובציבור העובדים בפרט.

הוועידה הגדולה של "אחוות תורה" בראשות מרנן ורבנן גדולי ישראל שליט"א, אשר מתוכננת לתאריך י"ז בסיוון תשע"ח, הינה הכינוס השני לכלל לומדי "אחוות תורה". לפני שנה וחצי נערכה הוועידה הראשונה באולמי וגשל, בהשתתפות כ-600 לומדים, ובמעמד הקרוב מספר המשתתפים צפוי להכפיל את עצמו בעקבות הגידול המבורך של לומדי "אחוות תורה" ולהגיע לכ-3,000 מקומות של לומדי אחוות תורה בהווה ולומדים פוטנציאליים נוספים שיוזמנו לאירוע.

כאמור, הוועדה המכינה שוקדת בימים אלו על הפקת האירוע הגדול בו ייטלו חלק אלפי הלומדים בראשות גדולי ישראל שליט"א.

למאמרים נוספים של

למאמרים אחרונים

שיתוף:

דילוג לתוכן