כותב:

כוללים חדשים בירושלים, פתח תקווה וטבריה

כולל חדש פסגת זאב

למאמרים נוספים של

שיתוף:

הצטרף אלינו

הצטרף לחלוקת העלון מידי שבת בבית הכנסת שלך

בחודש האחרון נפתחו שלושה כוללים חדשים ועשרות לומדים החלו ללמוד בקביעות

כולל בוקר חדש בפתח תקווה למוזיקאים

הפעילות האינטנסיבית של רכזי 'אחוות תורה' ברחבי הארץ להרחבת מעגל הלומדים לא יודעת מנוח. בחודש שעבר נחנך כולל בוקר חדש בפתח תקווה עבור מוזיקאים, זמרים ואומנים שעסוקים במלאכתם בשעות הערב והלילה ובוחרים לקבוע עתים לתורה דווקא בשעות הבוקר. הכולל החדש נפתח בעקבות דרישה של מספר מוזיקאים מקומיים לפתיחת סניף שיהיה פעיל דווקא בשעות הבוקר.

לאחר בדיקת היתכנות והכנת יסודות מוצקים לקראת פעילות ממושכת נפתח רישום ספונטני ותוך זמן קצר נרשמו יותר מעשרה מוזיקאים ואומנים. נפתלי פרנקל, רכז אזורי של 'אחוות תורה', דאג לשבץ ראש כולל שיגיע מדי יום לפתח תקווה ויעמוד בראשות הסניף החדש – בבית הכנסת 'חניכי הישיבות חברון' בשכונת גני הדר.

כולל חדש בפסגת זאב

ירושלים מלאה בכוללים של 'אחוות תורה' וחרף זאת הביקוש לתורה לעולם לא נגמר. לאחרונה נפתח כולל חדש בקו התפר בין פסגת זאב ונווה יעקב, בראשות הרב יוסף רובלוב.

באירוע הפתיחה נשא דברים ראש הכולל ורוכזה קבוצת המייסדים שקבעו חוליה נוספת במהפכה התורנית הגדולה בישראל. דברי ברכה נשא מנהל הכוללים הרב משה בינדר, שהמחיש את השפעתה של "אחוות תורה" באמצעות סיפור אישי מרגש של אחד הלומדים אשר תיאר את המהפך שחל בחייו עם חידוש הקשר לבית המדרש.

כמו בני ברק, אבל בטבריה: כולל חדש בשכונת נוף עילית

מכירים את הקמפיין "כמו בני ברק, אבל יותר טוב"? ובכן, בימים האחרונים נפתח כולל חדש בשכונת נוף עילית בטבריה, על רקע האכלוס של ציבור בוגרי הישיבות בשכונה. במעמד הפתיחה נשא דברים ראש הכולל הגר"א ברסלויער, והקבוצה המייסדת בריכוזו של אבינועם גוטליב מציבה בגאון את טבריה על מפת "אחוות תורה".

למאמרים נוספים של

למאמרים אחרונים

שיתוף:

דילוג לתוכן