כותב:

מתנה ליום נישואין ועוד כמה עדכונים

מתנה ליום נישואין

למאמרים נוספים של

שיתוף:

הצטרף אלינו

הצטרף לחלוקת העלון מידי שבת בבית הכנסת שלך

בתמונה: נפתלי פרנקל, רכז אחוות תורה באזור המרכז, מעניק ללומד החשוב אהרון פרובר שובר לארוחה זוגית לרגל יום נישואיו. ברקע, יונתן ברמן, האיש מאחורי הקלעים של הסניף החדש ברעננה.

לאחרונה הכנסנו נוהל חדש באחוות תורה, במסגרתו הלומדים זוכים לקבל שי מיוחד ביום נישואיהם: שובר לארוחת בוקר זוגית או זיכוי למתנה אחרת על פי בחירה. זאת, כחלק מתרבות ארגונית שלוקחת בחשבון הן את הלומד הזוכה להסתופף בבית המדרש והן את רעייתו, שבזכותה מתאפשר ללומד לשקוד על תלמודו לאחר יום עבודה. לא זאת אף זאת, במספר סניפים מתקיימות הרצאות ופעילויות מיוחדות לנשות הלומדים, בעידוד ובתמיכה של אחוות תורה.

ללכת לכולל או לביקור חולים? אפשר גם וגם

תראו מה זה דיבוק חברים: כשאחד מלומדי אחוות תורה נאלץ להתאשפז בבית החולים, חבריו מגיעים לבקרו ומנצלים את ההזדמנות ללימוד בצוותא. אנחנו התרגשנו!

סיום מסכת וספרים חדשים

בחודש שחלף קיבלנו שני עדכונים חשובים מסניף קריית שמואל שבחיפה. הראשון: הלומדים ערכו סעודת מצווה חגיגית לרגל סיום מסכת. השני: יצחק דרעי תרם את הספרים עבור כל לומד בכולל – גמרא וטור שו"ע – להצלחה, פרנסה ורפואה לו ולבני ביתו. שמחנו לקבל תיעוד משני האירועים המשמחים והמרגשים.

מתחדשים, מתרעננים ומתחזקים

בסניף של הרב דרור אורבך בפתח תקווה נערך בליל ראש חודש אדר אירוע בביתו של אריק זהבי, מוותיקי הלומדים בסניף, בסימן התרעננות והתחלות חדשות. באירוע נערך סיעור מוחות קבוצתי כיצד לחזק את הלימוד ולמנוע רפיון של "סוף הזמן" לקראת ימי הפורים. בתוך כך הוחלט להתחיל ללמוד מסכת מגילה בחדוותא דאורייתא. הלומדים יצאו מחוזקים, עם מצברים מלאים ועם אנרגיה מחודשת לקראת חודשי אדר הבאים עלינו לטובה.

למאמרים נוספים של

למאמרים אחרונים

שיתוף:

דילוג לתוכן