כותב:

סדרת אירועי הגיבוש של אחוות תורה החלה

אירוע גיבוש של אחוות תורה בבני ברק

למאמרים נוספים של

שיתוף:

הצטרף אלינו

הצטרף לחלוקת העלון מידי שבת בבית הכנסת שלך

"אנחנו לא נחים לרגע, ובימים האחרונים שרטטנו תוכנית פעילות מיוחדת שתתמקד בחזון הייחודי של 'אחוות תורה' – להעניק מעטפת תורנית מלאה ללומדים. במסגרת זאת, נתחיל בקרוב לקיים פעילות עניפה של שיעורים מיוחדים ופעילויות גיבוש והווי חברתי מיוחדות בכל רחבי הארץ". (מתוך הכרזה של הנהלת 'אחוות תורה' בחודש שעבר)

לפני כשבועיים, נערך אירוע הגיבוש הראשון בסדרת האירועים המתוכננים להתקיים במהלך השנה בכל רחבי הארץ, לגיבוש ולחיבור אישי של הלומדים לקהילת 'אחוות תורה'. אירוע הגיבוש היווה יריית פתיחה מוצלחת במיוחד ועשרות המשתתפים נהנו מערב חווייתי ומיוחד, היכרות עם לומדים מסניפים אחרים ומפגש בלתי אמצעי עם הצוות המורחב של 'אחוות תורה', הפועל בדרך כלל מאחורי הקלעים.

האירוע המושקע נערך בבית משפחת אשכנזי בבני ברק, הוריו של הר"ר יואל שיחי' מלומדי 'אחוות תורה' בבני ברק, ובו השתתפו לומדים מסניפי גני הדר בפתח תקווה, חניכי הישיבות באלעד, רמה ג' בבית שמש ובית מרן בבני ברק. בתחילת הערב, ישבו המשתתפים במעגל וכל אחד הציג את עצמו, באיזה כולל הוא לומד ובמה הוא עוסק. המעגל תרם רבות להיכרות בלתי אמצעית של לומדים מסניפים שונים, המסוגלת ליצור בהמשך הדרך שיתופי פעולה מגוונים.

אחד המשתתפים סיפר כי הוא נרגש ושמח לפגוש חבר מתקופת לימודיו בישיבה, שלא פגש למעלה מעשר שנים, ועכשיו הם נפגשים באירוע הגיבוש המיוחד שנערך על ידי רשת הכוללים ששניהם לומדים בה, בלי שידעו זה על זה. סיפור יותר מעניין התרחש יום קודם לכן, כאשר אחד המשתתפים התקשר לאחיו כדי לתאם איתו דבר-מה ובמהלך השיחה התגלגל נושא המפגש של 'אחוות תורה'. שניהם היו מופתעים כאשר גילו שהם מתכננים להגיע ביום למחרת לאותו אירוע, בלי שידע זה על זה שהוא לומד בכולל 'אחוות תורה'. אותנו זה שעשע, אבל אתם, אל תחכו להפתעה כזאת. המליצו לאחים שלכם להצטרף עוד היום לאחד מסניפי 'אחוות תורה'.

לאחר מכן סעדו את לבם כטוב הבשרים על האש והיין ומנהל 'אחוות תורה', הרב משה בינדר, ניצל את ההזדמנות כדי להודות מקרב לב לבעל האכסניה שפתח את ביתו בנדיבות וביד רחבה לטובת לומדי הכוללים, וביניהם בנו חביבו העושה חיל בלימודו.

המפגש החשוב הותיר רושם חיובי בקרב המשתתפים, אשר הודו נרגשות למארגני הערב ולהנהלת 'אחוות תורה' על החוויה הנפלאה, הגיבוש החברתי וחידוד הזהות הכל-כך מיוחדת.

למאמרים נוספים של

למאמרים אחרונים

שיתוף:

דילוג לתוכן