כותב:

סיכום זמן חורף: 3,200 לומדים ב-90 כוללים

מערך לימוד אחוות תורה

למאמרים נוספים של

שיתוף:

הצטרף אלינו

הצטרף לחלוקת העלון מידי שבת בבית הכנסת שלך

יותר מ-200 לומדים הצטרפו במהלך החורף האחרון ל"אחוות תורה" ו-13 כוללים חדשים נפתחו במהלך חודשים אלו. סקירה

נתונים של צמיחה מתמדת בהיקפים חסרי תקדים עולים בימים אלו במסגרת סיכום הפעילות בזמן חורף של רשת הכוללים הגדולה בעולם לבוגרי הישיבות העמלים לפרנסתם.

בהנהלת "אחוות תורה" מסכמים בסיפוק רב את הגדילה המתמדת של מעגלי המצטרפים לבשורת המהפכה התורנית הגדולה בישראל, אשר חרטה על דגלה קביעות עיתים לתורה של כל אחד ואחד, באווירה ישיבתית ובדיבוק חברים של קשר איתן עם בית המדרש ורוחו.

במהלך החודשים האחרונים הצטרפו ללומדי הכוללים יותר מ-200 לומדים חדשים, ובכך רושמת "אחוות תורה" שיא חדש של מספר הלומדים בשורותיה. כן נפתחו 13 כוללים חדשים, אשר מעמידים את המספר הכללי על 90 כוללים הפרוסים ברחבי הארץ, ומהווים בכל מקום בית מדרש פעיל וסוחף של ריבוי תורה ועמליה, אשר מקדשים את קביעת העיתים האישית באופן מעורר השתאות. בין הכוללים החדשים שנפתחו בזמן חורף ניתן למנות התפתחות מרשימה בערים בית שמש, טבריה, כרמיאל, טלזסטון, בני ברק, רעננה, ירושלים ופתח תקווה.

הרב משה בינדר, מנהל הכוללים של "אחוות תורה" אומר כי "מגמת ההתרחבות הבלתי פוסקת לה אנו זוכים בחסדי שמים, מעמידה כיום את בשורת 'אחוות תורה' באופן מוחשי באלפי בתי אב בישראל, אשר מממשים מידי יום ביומו קשר איתן של נפש ורוח עם בית המדרש ונשמתו, וקובעים בחייהם ובביתם את אורח החיים המרומם של בני התורה וקובעי עתיה.

"אנו מתרגשים מידי יום ביומו לראות את המהפכה התורנית הגדולה בישראל מתממשת בקרב המונים מבני הישיבות העמלים לפרנסתם אך לא מוותרים לעצמם, מקפידים על הסיפוק הרוחני הגדול של לימוד ישיבתי וחורטים ביומם ובנפשם חוב קדוש של עמל התורה ושימור נשמת אפינו חרף עמל יומם השוטף.

"בעז"ה נמשיך הלאה להגדיל תורה ולהאדירה בכל מקום ומקום, ואנו קוראים לכל אחד ואחד להצטרף לעוסקי התורה במסגרת המהפכה הגדולה שמובילים לומדי אחוות תורה".

למאמרים נוספים של

למאמרים אחרונים

שיתוף:

דילוג לתוכן