כותב:

ששמת חלקנו: היכונו למעמד האדיר בבנייני האומה

ששמת חלקנו

למאמרים נוספים של

שיתוף:

הצטרף אלינו

הצטרף לחלוקת העלון מידי שבת בבית הכנסת שלך

אלפי לומדי "אחוות תורה" פתחו את זמן קיץ ב-80 סניפים הפרוסים ברחבי הארץ. בשנה שעברה, דיווחנו על פתיחת זמן קיץ מפואר עם כ-900 לומדים ו-49 סניפים. בעקבות הזינוק המטאורי במספר הסניפים שנפתחו ובמספר הלומדים שהצטרפו לרשת, מנהלי "אחוות תורה" החליטו להזמין סקר עומק, כלל ארצי, בקרב בוגרי עולם הישיבות והכוללים במגזר החרדי, במטרה לקבל תשובות מקצועיות על אודות היקף והרגלי לימוד התורה בקרב קהל היעד הפוטנציאלי של "אחוות תורה" (בוגרי עולם התורה שיצאו לעולם המעשה).

לצורך כך, נבחר מכון המחקר 'אסקריא', המתמחה בסקרי עומק בקרב המגזר החרדי. בסייעתא דשמיא, המחקר נעשה וגם איסוף הנתונים הסתיים. ממצאי הסקר מעובדים ומנותחים בימים אלו על ידי אנשי מקצוע, ובראשם מנהל המחקר ד"ר גדי און, לצורך מתן מענה לשאלות המחקר, הצגת מסקנות והמלצות לתכנון המשך הצמיחה בצורה המקצועית והיעילה ביותר.

מעיון ראשוני בנתונים עולה כי רשת "אחוות תורה" ממלאת צורך קיים בשטח, שעד כה לא ניתן לו מענה בצורה מקיפה ורצינית. עוד עלה מהסקר כי רבים מהנשאלים לא הכירו את "אחוות תורה" ולא ידעו על הפתרונות הרוחניים והחברתיים שהארגון מספק לציבור בוגרי הישיבות העמלים לפרנסתם.

בעקבות הממצאים הללו, בין השאר, הנהלת "אחוות תורה" הודיעה כי מיד לאחר חג השבועות, זמן מתן תורתנו, תיערך ועידת ענק בבנייני האומה בירושלים תחת הכותרת "ששמת חלקנו – אירוע הוקרה ללומדי אחוות תורה", במטרה לגבש את אלפי הלומדים ולפרסם את פעילות הארגון בראש חוצות, כדי לצרף לומדים נוספים לספסלי בית המדרש.

אירוע הוקרה דומה שנערך לפני כשנה וחצי במתכונת מצומצמת (זוכרים? מי שהיה שם, בווגשל, שירים את היד) השיג תוצאות אדירות ומינף את הארגון למימדי ענק. הפעם, מקווים בהנהלת "אחוות תורה", האפקט יהיה כפול ומכופל ובשנה הבאה גם האודיטוריום הגדול בבנייני האומה יהיה צר מלהכיל את אלפי הלומדים החדשים.

ההיערכות לקראת הוועידה הגדולה החלה זה מכבר, וכבר דיווחנו לכם עליה בעלון הקודם וזה שלפניו. בערב חג הפסח, שלחנו לכם, לומדי "אחוות תורה", הודעה רשמית על האירוע הגדול ומילות הערכה ממנהל הארגון. אם לא קיבלתם את המכתב בדואר, אנא וודאו מול ראש הכולל שהכתובת לכם מעודכנת אצלו.

בימים הקרובים ייערך אירוע מיוחד לראשי הכוללים, על מנת לשתף אותם בתוכניות ולרתום אותם למלאכה. משלחת רבני אחוות תורה בראשות הגאון רבי דוד לייבל שליט"א, תפקוד את מעונם של גדולי ישראל שליט"א, מכל החוגים והעדות, כדי להזמינם באופן אישי לאירוע ההיסטורי שייערך אי"ה בי"ח בסיוון. שמרו את התאריך והיכונו להפתעות. איש בל יעדר!

למאמרים נוספים של

למאמרים אחרונים

שיתוף:

דילוג לתוכן