כותב:

תעודת כבוד: תעודות הוקרה הוענקו לעשרות לומדי רשת 'אחוות תורה'

חלוקת תעודות אחוות תורה

למאמרים נוספים של

שיתוף:

הצטרף אלינו

הצטרף לחלוקת העלון מידי שבת בבית הכנסת שלך

ביוזמת מנכ"ל הארגון הרב אהרן ספראי, הלומדים המתמידים קיבלו תעודת הוקרה ושובר לארוחה זוגית. "ברצוננו לחזק את הקשר עם הלומדים ונשותיהם, שבזכותן הם יכולים ללכת ללמוד"

עשרות ראשי כוללים מרשת 'אחוות תורה' העניקו השבוע תעודת הוקרה יוקרתית ללומד המצטיין והמתמיד של הכולל, וזאת ביוזמת מנכ"ל הארגון הרב אהרן ספראי, במסגרת תנופת פיתוח והעצמת הקשר בין 'אחוות תורה' לראשי הכוללים, הלומדים ובני ביתם.

מאז שנכנס הרב ספראי לתפקידו, זוכה רשת 'אחוות תורה' לתנופת עשייה מרשימה הכוללת עשרות ביקורים בשטח, ייזום וארגון אירועי גיבוש מושקעים ומענקים כספיים פרטניים לאירועים מיוחדים כגון סיומי מסכת וכדו'. 

לדברי הרב ספראי, "חלוקת תעודות הוקרה ללומדים מצטיינים ומתמידים החלה לראשונה לפני שנתיים, טרום עידן הקורונה, וכעת כאשר הפעילות חוזרת לשגרה החלטנו לחזק את היוזמה באמצעות תוספת מיוחדת של שובר לארוחה זוגית, שי צנוע שנועד להדגיש את הרצון לחזק את הקשר גם עם נשות הלומדים, שבזכותן מתאפשר להם ללכת ללמוד".

בתעודת ההוקרה נכתב: "אות 'יקיר אחוות תורה' מוענקת בזאת לידידנו היקר על התמדתו העילאית בזמן הקיץ. במסירותך לתורה לא נרתעת מכל עומס, קבעת את מקומך בבית המדרש ובכך הענקת השראה לכלל הלומדים. נאחל לך ולמשפחתך נחת ובריאות, שפע והצלחה ברוממות הנפש וחיבור עמוק לתורה". על התעודה חותמים מייסד הארגון הגאון רבי דוד לייבל, המנכ"ל הרב אהרן ספראי וראש הכולל.

למאמרים נוספים של

למאמרים אחרונים

שיתוף:

דילוג לתוכן